eFinansKEP Avantajları

eFinansKEP Avantajları

eFinansKEP sistemi, tarih ve saati değiştirilemeyen, gönderenin ve alıcının belirli olduğu, elektronik imza ve zaman damgası ile sabitlenen ve delil özelliği taşıyan bir sistemdir. Kayıtlı elektronik postalarınızın güvenli bir biçimde dolaşımını sağlamak için geliştirilmiştir.

 

eFinansKEP Sisteminde,

  • KEP kullanıcılarına kayıtlı elektronik posta gönderilebilir, kullanıcılardan e-posta alınabilir.
  • Gönderilen veya alınan postalar arşivlenebilir, istendiğin takdirde ibraz edilebilir.
  • İletiler üzerinde sınırsız sayıda etiket konulup gruplayarak çalışma imkânı sağlanabilir.
  • İş akışı tanımlanarak gelen postalar, sistemde aldıkları etiketlere göre ilgili birimlere iletilebilir.
  • SMS ve e-posta ile uyarı tanımlanabilir.
  • “Önemli klasörü” sayesinde postalar derecelendirilir. Önemli klasöründen hızlıca ulaşılabilir.
  • “Otomatik kaydet” özelliği ile siz ileti oluştururken sistem otomatik olarak postaları taslak olarak kaydeder.
  • e-posta dosya ekleri imzalanarak e-posta eklerinin de güvenliğini arttırılabilir.
  • İş akışı tanımlanarak, e-postanın hazırlık safhasında gerekli birimlerin onayından geçmesi sağlanabilir.

 

eFinansKEP Akış Onay İşlemleri sisteminde,

  • Organizasyon, kullanıcı ve rol bazında, akış ve onay tanımlanabilir.
  • Tanımlanan akışlar yönetilebilir.
  • İleti üzerindeki tüm alanlara göre (kime, kimden, konu) akış ve onay tanımlanabilir.
  • Tanımlanan kurallara göre postaların otomatik onay veya red işlemi gerçekleştirilebilir.
  • Tanımlanan kurallara göre postalar ilgili birimlere yönlendirilebilir.
  • SMS ve e-posta ile uyarı kuralları tanımlanabilir.
  • KEP onay veya ret akışının tüm aşamaları görülebilir.